Monday, November 21, 2011

Erotic Pic


It's been awhile since I've posted. I'm still dreaming up naughty stories. Until I post again...here's something that inspires me :)

2 comments:

  1. I sooo wish you could have
    the kinda accident I had [NDE]
    THEN! you'd know our lifetime
    is only a litmus test to see
    which direction we'll go at
    our Final Judgement.
    Check-this-out:

    Yes, earthling, Im an NDE
    so I actually know God exists:
    He rewards those who HONOR n RESPECT
    Him and strive to follow His Laws;
    for those who wanna know what
    Seventh-Heaven holds for your
    indelible, magnificent soul whom
    God has so carefully crafted:

    Find-out what RCIA means and join.
    trustNjesus.
    ALWAYS.
    God bless your indelible soul.

    PS denying Hell will not prevent
    U.S. from falling INTO Hellfire:

    Jesus is the Just Judge;
    He only 'reads' what OUR past,
    mortal lifetime consisted of.
    so... I'd strongly urge you to read
    'Lui et moi', too, by Gabrielle Bossis
    (a French writer, translated, into
    crystal-clear-100,000W-GE-prose -
    a must have for anyone who's gotta
    grow-UP in our predestined
    relationship determined by YOU).

    Make Your Choice -SAW

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dunno if you saw this before...
      yet, here it is once moe, curly:

      Greetings, earthling! Need summore new-fangled-thots N ideers? Look no firdr, brudda. Can't stay long. Done gotta git, Paw... yet, if Im a sower, we plant the Seed; if Im an artist, we RITE the Word: Would U please help a plethora of King Size, wildchild, rawkuss poetry/wordz which are lookin 4 a home in thy novelty?? Thx. Whew. They're pretty insane. They're bereft of reason. Oi! Blimey! They're bloody PINK spiders!

      Gotta gobba lotta shrewd, surreal, supersonic, sardonic satires, sassy N savvy elixers N electronic elegance (and palpable nuance) on our YOUTHwitheTRUTH blogs. Wannum? Have'm. N'joym. Gettm outta my hair!!!How mucha wanna betcha our sugar-high-mojo, pleasure-beyond-measure, fuse-blowin-exploits R a copious madhouse of one lavish bookay D.O.A.? Our proFUSE NRGod who leads U.S. to explosive fairy-tales in the 'one-stop-shop' symphony Upstairs? Almighty God's the BigDude, the Owner of ElysianFields, the Grand Prize, the Austere Overdrive, NoPurchaseNecessary: our bombastic tenaCITY on a Hill which'll plant the Seeds 4u2 grow-up to new N greater heights!! Mama mia! Thatsa good pasta!!

      CAUTION: our 22ish, avant-guard, accurately-atrocious, offa-the-reservation-like-Jimmy-Hoffa, metal breadcrumms R sooo out-of-order, toots, they're an intimate wealth of bottomless sophistication. And dats da lethal fak, Jak. Yeah. Go ahead. Sue me. Yawn. But, yet, here's the perennial KOO D'TAH: who else has actually SEEN the Great Beyond in spirit & lived to tella youse bout the bionic, bloated, brevity-like-earth we're living on?? Yes, earthling, Im an NDE, almost salivating4salvation. So gain altitude, never attitude: death has no intrinsick favorites.

      If Mr. abSUREditty's an ultra-great-reward, and not everyone enters, Q: why is it an excruciating deluge of epic-.357-caliber where the quality's a limitless bulldozer plowin, pushin-your-power-cord with eternal goodies? A: the Prize-A+-TheEnd just gives U.S. moe-curley-graphix 2 VitSee: an explosion-of-extravagance which few R asking 4 anymore! Grrr. They're too concerned withe grotesque sanity of ambivilant piss-ants which swiftly crawl like lemmings to their scorecard destruction. C'est la guerre.

      THANK GAWWWD!!! the Don has the ebullient BAWLS!!! to do the Manifest Destiny!!! To lead U.S. forward to the White House Upstairs with his SQUARES!!!

      So, break-free, earthling; be like a contraversial outgrowth of incredibly-intoxicating-effusiveness in your zeitgeist to give the ultimate, stunning, backknuckle potency: Wiseabove. Wanna join this useFULL idiot Upstairs 4 the most zany, kooky, X-acto-knife antidotes? Extremely exquisite, explicit endorphins in abundance? Puh-lenty of pulverizingly-tantalizing psychopathic psychosomatics with eXtras? i2i-kick-velocity's-ass-ultra-maximum-rocket-fuel-party-hardy at my pad ya ever encountered without d'New Joisey accent 4 an eternal slew of precarious, magnanimous & primeval absurdities indelibly etched in the granite corridors of eternity with a total-barrage-of-melt-in-thy-mouth 'depth-of-undenial'???

      Make Your Choice  -SAW
      ...cuzz nobody gitts outta here alive, earthling.

      Delete

There was an error in this gadget